Crohnon innen és a többin túl...

Suz'n meséi

Suz'n meséi

Elfogadni, élni és néha túlélni - Az IBD világnap margójára

Május 19. A gyulladásos bélbetegségek világnapja

2020. május 19. - SuznVilága

(...) Hogy az emberek rámnéznek, és nem értik, miért vagyok a rendelésen, mikor fiatal vagyok és állítólag szép – meg mostanság gebe, de ezt már meséltem. Persze, basszus, ha valaki fiatal, akkor nem lehet beteg? Látszólag nem. És nem hiszik el, komolyan mondom, hogy én igenis beteg vagyok és nem részeg és alkoholista és nem azért variálok az étteremben a pizzával, mert egy elkényeztetett majom vagyok, hanem mert van pár kaja, amiért a pocak elég heves bosszúhadjáratot szokott indítani. Már amikor olyan a kedve. Néha megeszek egy konzerv kukoricát és semmi para, máskor meg kihányom a natúr csirkemellet vagy épp a gm vajaskenyeret sovány sonkával. Vagy épp a gm kekszet… Mert érted, a Crohn az ilyen kis szeszélyes. Hogy rohadna meg."

 

A mai viszont a mi napunk.

"Láthatatlan betegség", sokan a létezéséről sem tudnak. Talán így még nehezebb elfogadni és elfogadtatni.

Köszönöm, ha segítesz egy megosztással! 

http://suznvilaga.hu/category/crohnnal_az_elet/

Szóval ezen napon “ünnepeljük” mi a nyavalyákat és legfőképpen magunkat és próbáljuk rávenni az embereket, hogy figyeljenek ránk. Mert a betegségünk tényleg nem látszik külsőleg, max műtéti hegként a hasamon, meg soványság képében, de az meg nem annyira feltűnő az őrült diéták világában.

Arra gondoltam, akit érdekel a téma, idepakolom a linkeket, mely bejegyzések a téma körül forognak, aztán lehet búvárkodni. Mivel a betegségnek ezer meg egy arca van, fontos tudni, hogy még nálam is teljesen más tüneteket produkál egy-egy alkalommal, hát akkor másoknál. Ezek a velem megesett sztorik, amiket azért jegyeztem le ide, hogy annak, aki belekerül ebbe a kulimászba, legyen valami kapaszkodó. Hogy lássa, lehet ezen röhögni is…:

 

97748099_3235195566504109_1517283788147654656_o.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kronikusboldogsag.blog.hu/api/trackback/id/tr3515706722

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása